Over ons

WAAROM

Waarom is Stichting AED Berkelland in het leven geroepen?

Naar aanleiding van de behoefte bij een grote groep inwoners naar een duidelijk beleid, is de gemeente Berkelland gevraagd een structurele manier te vinden om Berkelland Hartveilig te maken. In vervolg hierop is binnen een jaar een groep enthousiaste inwoners bereid gevonden de stichting vorm te geven. Op 21 december 2023 passeerde de oprichtingsakte bij notaris Hans Kaayenhof en is de stichting een feit.

Het bestuur, samen met alle commissieleden, hopen op een succesvolle samenwerking met alle buurtschappen, verenigingen, buurtverenigingen en het bedrijfsleven om onze gemeente goed uit te rusten met 24/7 bereikbare AED’s en een grote groep vrijwillige burgerhulpverleners.  De ambitie is om heel Berkelland zodanig af te kunnen dekken dat alle inwoners ingeval van nood kunnen rekenen op het ‘Noaberschap’ die onze streek zo kenmerkt.

Documenten en verklaringen


ANBI verklaring

Stichting AED Berkelland is door de Belastingdienst erkend als ANBI-instelling onder ANBI RSIN nr. 866019492, waardoor uw gift onder bepaalde voorwaarden aftrekbaar kan zijn voor de inkomsten- en vennootschapsbelasting.

Bestuur


Het bestuur van de stichting werkt onbezoldigd, maar heeft wel recht op een vergoeding van de door hen in de uitoefening van de functie gemaakte kosten. U kunt altijd contact met ons opnemen als u een vraag heeft of informatie met ons wilt delen.

Staand van links naar rechts Alois Timmermans, Carla Klein Breteler, Erik Dimmendaal, Jannes Hummelink, Willy van Maasakkers, Henk van Uden en Tiesse Hummelink.

Voorzitter

voorzitter@aedberkelland.nl

Secretaris

secretaris@aedberkelland.nl

Penningmeester

penningmeester@aedberkelland.nl

Beheer en onderhoud

beheer@aedberkelland.nl

Opleidingen

opleidingen@aedberkelland.nl

PR & Communicatie

pr.communicatie@aedberkelland.nl

Algemeen Bestuurlid

info@aedberkelland.nl